2. trinn

Baseleder: Nadia Pernille Scheie
Avdelingstelefon: 913 16 244

Sted

Vi har sambruk med skolen, og deler område. På morgen-AKS vil dere møte ansatte med krysselista ved døren inn til garderobene på sommerhalvåret,  og inne på basen på vinterhalvåret.
På ettermiddagen vil den ansatte med krysselista sitte ved hoveddørene/garderobene.

Gjenglemtkurvene står i garderobene.

Beskjeder

Vi ønsker at alle faste avtaler for hjemsending sendes på SMS til avdelingstelefonen.

Det skal gis beskjed dersom det er endring i rutiner, ved henting av andre enn foresatte, hvis barnet skal gå hjem selv, besøksgrupper / bli med venn hjem, klokkeslett og lignende.

Fristen for å gi beskjed om endringer er kl. 12.00 hver dag. Etter dette vil vi prioritere å være sammen med barna, men svarer så snart vi kan.

Mat og matservering

Barna må ha med to matpakker hver dag, én til skolen og én til AKS. Når det er ferieklubb må elevene ha med to matpakker.

AKS serverer frukt hver mandag, tirsdag og onsdag.

Ansatte

Baseleder: